power-nap

jag ska aldrig mer ta en power-nap på två timmar mitt under dagen.
eller okej, det kommer jag garanterat göra någon gång mer. men det
var jäkligt dumt att jag gjorde det tidigare när jag ska upp tidigt imorgon
(idag). för nu sitter jag här sömnlös och ska upp om fem timmar. det
känns rätt misslyckat och värdelöst. tur att man kan ställa in många
alarm på klockan, typ sådär fem stycken och sen hoppas jag att andreas
har ställt sin klocka på minst två olika tidpunkter.
tidigare under kvällen tog jag en promenad ner till jobbet och mötte upp
lois, hon har varit i stockholm och varit duktig på kurs! jag vill också gå
på massa kurser och vara duktig. just nu känner jag mig inte speciellt
duktig om jag ska vara ärlig. bara klantig och har en ångestkrälande
känsla i magen. det är obehagligt, det har börjat krypa sig upp mot
halsen också. det är nästan ännu värre... men nog om det.
jag borde cigga och sen leta reda på en stekpanna o slå mig själv i
huvudet med så att jag lyckas somna. wish me luck. laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0