påsken är nu förbi...

och man är tillbaka till vardagen, men jag har varit långledig och
är ledig till imorgon klockan fem. det känns som om det var evigheter
sedan jag jobbade, fastän det var i söndags!? halvknasigt, men det
blir nog kanske så när man har fullspäckade dagar med roliga saker
att göra! pappa kom hit imorse vid tio och väckte upp mig. han kollade
på ugnen och mätte en massa till barbordet som ska byggas! det kommer
nog bli riktigt bra, så fort det är klart! vi pratade och drack saft. sen åkte
han hem och jag la mig i sängen för att vila.
igår bokade jag och andreas resan till turkiet, det känns rätt overkligt men
samtidigt totalt underbart! gah, jag har ju inte varit utomlands sen jag var
tolv, det är TIO år sedan! för det räknas inte med resor inom norden.
så, den tjugoandra juni åker vi!
nu ska jag dra på mig lite kläder och sen kila iväg! ses, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0