ny vecka på ingående.

jag är kass på att sova, andreas blev trött före tolv men han
fick vara halvvaken med mig ett tag till. nu snarkar han hur
högt som helst och jag ligger här i soffan och funderar, eller
nått. helgen är slut, därmed ledigheten också. back to work!
jag ser fram emot en fullspäckad vecka med en dags ledighet
och ett bra helgslut. har någon intressant dag framför mig också
sådär, jag är spänd och lite nervös. men det där med att tro på
sig själv försöker jag köra med hela tiden, det går rätt skapligt.
jag borde nog ta nattciggen och sen försöka mig på att sova
innan klockan blir allt för mycket (tidigt, snarare). jag ska ju
försöka ta mig upp i skaplig tid hade jag väl tänkt i alla fall.
puss, hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0