godmorgon solsken!

solen värmer, men det är säkert kyligt i skuggan. det brukar ju
kunna vara det såhär års. men jag är rätt nöjd i alla fall.
solen gjorde nog så att jag kunde kliva upp en halvtimme tidigare
bara för att sitta på balkongen och röka morgonciggen.
annars blir det lätt så att jag får ta den påväg till jobbet.
snart blir det en promenad till jobbet för att ha utbildning. sen ska
jag nog in till valbo! om andreas bil håller ihop för det vill säga.
jag har många pengar på mitt konto, det känns bra.
jag borde
  • klippa mig
  • färga håret
  • köpa nya skor
  • köpa en jacka
  • köpa mary kay produkter
  • betala räkningar
  • betala turkiet resan
  • köpa en present till andreas
sen vart det nog inte sådär jättemånga pengar kvar. antar jag.
nej, dags att dra på sig dom där jobbarkläderna och promenera
iväg i solskenet! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0