arg!

imorse när jag insåg att det snöade så blev jag arg och
faktum är att det hjälpte! det slutade snöa och allting
försvann från backen. det var säkert bara för att jag
blev arg.
att jobba dagtid är betydligt mycket jobbigare än vad
man kan tänka sig. i alla fall för mig som inte är riktigt
van ännu. har börjat 09.30 jättemånga dagar i rad nu
och kommer även att göra det två dagar till. sen är
jag i alla fall ledig!
jag är lite avundsjuk på vissa som får åka till NY på
lördag, medans jag måste vänta två månader innan
jag får åka till turkiet! men, jag får ju i alla fall en bra
lön den här månaden så att jag kan spara och slösa lite.
dags att röka, eller något annat skoj? puss.

Kommentarer
Postat av: katten

Tänk på mig som inte får åka någonstans... Iaf inte förrän jag hittat nån rik karl som betalar åt mig :) Fick iofs rätt ok lön denna månad :) Men man måste väl spara lite så att man överlever nästa som inte blir så bra.. Puss och Kram

2010-04-23 @ 00:05:39
Postat av: Maria

Nej, det är lite synd om dig som inte får åka men å andra sidan har du en rätt söt häst att spendera massa ledig tid med! :)

2010-04-23 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0